موتور پرده مدل M20-4E-2

دسته بندی: موتور پرده هوشمند
کد محصول: M20-4E-2

  یک سال گارانتی تعویض بدون قید و شرط
7260000  تومان
افزودن به سبد
توضیحات

پرده هوشمند برقی یکی از جذاب ترین اکسسوری های خانه هوشمند کی نو است. تجربه جذاب باز و بسته کردن پرده برقی از راه دور همیشه احساسی متفاوت و بی نظیر برای کاربران ایجاد می کند. نکته اصلی پرده برقی هوشمند قابلیت سازگاری بالای آن با سیستم خانه هوشمند است .

در این مقاله شما را با مفهوم پرده هوشمند، مزایا و کاربردهای آن آشنا می کنیم. برای اینکه بدانید برای داشتن پرده هوشمند در ساختمان به چه تجهیزاتی نیاز است به شما توصیه می کنیم تا پایان این نوشتار با ما همراه باشید.

قابلیت های هوشمند سازی پرده

آیا تاکنون به این فکر کرده اید که ای کاش امکانی وجود داشت که بتوان از راه دور و بدون نزدیک شدن به پرده های منزل، آن ها را باز و بسته کنیم؟ یا اینکه با خودتان فکر کرده اید که ای کاش می شد در ساعات مشخصی از شبانه روز که شما می خواهید، پرده های منزل به طور اتوماتیک باز و بسته شوند و نحوه باز و بسته شدن آن ها به قدری زیبا و با شکوه باشد که شما را به یاد پرده های سینما و تئاتر بیندازد.

مطمئناً لحظاتی در خانه تان پیش آمده که غرق در هیجان تماشای برنامه مورد علاقه تان بوده اید یا هنگام بیدار شدن در صبح دوست داشتید بدون اینکه از تخت خواب تان بلند شوید پرده را باز یا بسته کنید.

امروزه با پیشرفت تکنولوژی خانه هوشمند کی نو این آرزو تحقق یافته و شما می توانید با نصب پرده های سیستم هوشمند در منزل خود، این رویای ناپیدا را به واقعیتی بدیهی در منزل خود تبدیل کرده و کیفیت زندگی خود را دو چندان کنید

 

مدل : M20-4E-2 

 

مشخصات فنی :

قدرت موتور : 2نیوتون بر متر مکعب

تشخیص ابتدا و انتهای ریل و توقف خودکار

حرکت پرده بصورت خودکار با لمس پرده

قابلیت کنترل فازی برای خانه های هوشمند 4 سیم و 5 سیم

قابلیت حرکت با کلید پرده و ریموت

دوسرعته

قابلیت کنترل به صورت پالسی

دارای سیستم تشخیص مانع

میزان صدای بسیار کم (25دسی بل )

مشخصات فنی محصول