منبع تغذیه های هوشمند
منبع تغذیه های هوشمند
مطالب آموزشی ۲۷ مرداد ۱۴۰۲

منبع تغذیه های هوشمند یکی از ابزارهای کاربردی در زندگی هوشمند شماست .از امکانات منبع تغذیه های  هوشمند میتوان پنل نمایشی آن را نام برد که اطلاعاتی همچون توان مصرفی دستگاه متصل ،درصد نیروی باقی مانده منبع تغذیه و میزان زمانی که میتواند پشتیبانی کند را مشاهده کنید همچنین شما میتوانید از راه دور برق دستگاه متصل به منبع تغذیه را قطع و یا وصل کنید. علاوه براین منبع تغذیه هوشمند از دو باند بهره مند است که این امکان رابه شما میدهد که همزمان موسیقی موردعلاقتون را  گوش کنید.


 با بهبود استانداردهای زندگی مردم، تصور مردم از نزدیکی به طبیعت بیشتر و بیشتر می شود در مقایسه با هتل های راحت، خانواده ها و جوانان بیشتری تمایل به کمپ درچادروفضای باز دارند،مطمعنا برای شما اتفاق افتاده که یه روز برای استراحت به دل طبیعت بزنید اما نگران تامین برق مورد نیاز برای وسایل برقیتون بوده اید .با منبع تغذیه های هوشمند به راحتی مشکل شما حل میشود. شما میتوانید از وسایل روشنایی،تلفن همراه،اجاق های برقی و... به راحتی استفاده کنید.

  بسیاری از کشورها به دلیل موقعیت جغرافیایی خود اغلب با بلایای مانند زلزله، طوفان و سیل مواجه می شوند هنگامی که این اتفاق می افتد، بخشی از شبکه برق به دلیل خرابی های مختلف فلج می شود در این زمان، یک منبع تغذیه هوشمند علاوه بر عملکرد روشنایی اصلی، همچنین می تواند تلفن همراه را شارژ کندو وسایل برقی مورد نیازتان را بکار بگیرد.

در بسیاری از کشورهای در حال توسعه، ظرفیت اقتصادی ناکافی منجر به سرمایه گذاری ناکافی در زیرساخت های برق شده است. رشد سریع تقاضا برای برق با ظرفیت تولید و انتقال برق شرکت های شبکه در تضاد است و زمانی که بار از ظرفیت بار بیشتر شود، برق قطع می شود در این زمان، یک منبع تغذیه در فضای باز می تواند تا حد زیادی نیاز کاربر برای برق را برآورده کند و روشنایی، شارژ تلفن همراه، خنک کننده برقی فن، و حتی پمپ آب برای تامین آب به مخزن ذخیره آب را قابل استفاده برای شما نگهدارد.

در مواقع اضطراری تجهیزات نجات مانند مته های برقی، آشکارسازهای حیات، ابزارهای الکتروهیدرولیک، نورافکن، هواکش و غیره برای نجات در فضای باز مورد نیاز است در واقع تنها زمان نجات یک انسان استو آیا اینکه تجهیزات در فضای باز می توانند به طور پیوسته به کار خود ادامه دهند یا خیر بستگی به این دارد که آیا منبع تغذیه پایدار وجود دارد یا خیر؟ منبع تغذیه در فضای باز می تواند این مشکل را به خوبی حل کند.