قابلیت های جدید هدفون های هوشمند
قابلیت های جدید هدفون های هوشمند
مطالب آموزشی ۲۷ مرداد ۱۴۰۲

مردم عادت دارند زمانی که در حال انجام کارهای خانه، کار در دفتر یا جلسات آنلاین هستند، به مدت طولانی به موسیقی گوش دهند یا با هدفون به تماس ها پاسخ دهند واستفاده از هدفون روزبه روز در حال افزایش است. ما قصد داریم امروز به معرفی هدفون های هوشمند بپردازیم.

۱)دریافت پیام :

فرض کنید حین انجام کارهای خود در شرایط مختلف دستگاه‌های خانه هوشمندشما ایراد داشته باشد ویا بازدیدکننده‌ای تماس بگیرد، اگر به موقع تلفن همراه خود را بررسی نکنید به احتمال زیاد پیام‌ها را از دست خواهید داد.

اگرشما از یک جفت هدفون هوشمند استفاده کنید می‌توانید بدون نیاز به بررسی پیام‌های تلفن خود، اعلان‌های صوتی را به سرعت دریافت کنید حتی در مواقعی که تلفن همراهتان در دسترس نیست.

۲)اعلان هشدار درزمان  رانندگی:

هر گونه هشداری مانند هشدار ورود افرادناشناس به منزلتان ،هشدار سنسور دود یا  هشدارسنسور نشت آب و... ایجاد شود به برنامه ارسال می شود دراین حال اگر هنگام رانندگی هشدارها را دریافت کنید، بررسی پیام و رسیدگی به وضعیت اضطراری برای شما خطرناک خواهد بود . شما با استفاده از  هدفون های هوشمند میتوانید به پیام های صوتی خود گوش دهید و بسیار ایمن تر به مسیر خود ادامه دهید.


۳)اعلان موقعیت مکانی هدفون های هوشمند:

شما بااستفاده از اپلیکیشن هدفون های هوشمند میتوانید هدفون خود راکنترل کنید.مثلا در مواقعی که هدفون در شرف جداشدن از تلفن شماست اعلان  هایی برای شما به منظور جلوگیری از بروز مشکل ارسال میکند و یا میتوانید با استفاده از نقشه اپلیکیشن موقعیت جغرافیایی آخرین دفعه ی که هدفون به تلفن شما متصل بوده را بدست بیاورید و از دست دادن آن جلوگیری کنید.