تلویزیون های هوشمند
تلویزیون های هوشمند
مطالب آموزشی ۲۷ مرداد ۱۴۰۲

یکی از ابزارهای کاربردی و دوست داشتنی خانه هوشمند تلویزیون های هوشمند هستند که دارای قابلیت های متفاوتی هستند. درادامه به چندمورد از آنها اشاره میکنیم.


۱)شما میتوانید بااتصال تلویزیون هوشمند خود به شبکه ابری تویا از طریق اپلیکیشن نصب شده روی تلفن همراهتان تلویزیون را خاموش/روشن کنید یا کانال هارا سوئیچ کنید و یا به سیستم صوتی هوشمند خانتان متصل کنید.
۲) کاربر می تواند تلویزیون را به دستگاه هایی مانند قفل هوشمند و سنسور تماس درب متصل کند هنگامی که کاربر به خانه می آید و در را باز می کند، تلویزیون به طور خودکار روشن می شود و برنامه های  یک کانال مشخص را پخش می کند به خانه خوش آمدی!


۳) در برنامه تلویزیون، کاربر می‌تواند ویدیوهای گرفته شده توسط همه دوربین‌های هوشمند را با یک حساب کاربری مشاهده کند، به طوری که حتی اگر کاربر از والدین خود دور باشد، احساس کند همیشه در اطراف است. اگر دوربین‌ها از کنترل جهت پشتیبانی می‌کنند، کاربر می‌تواند با استفاده از یک کنترلر چرخش دوربین‌ها را از راه دور کنترل کند تا دید بهتری داشته باشد.


۴) زمانی که کاربر در حال تماشای تلویزیون در اتاق خواب است، شخصی زنگ در را به صدا در می آورد در چنین لحظه شما از طریق تلویزیون هوشمند خود میتوانید تصویر شخص را ببینید و از تلویزیون با شخص صحبت کنید.