چراغ خواب های هوشمند
چراغ خواب های هوشمند
مطالب آموزشی ۳ شهریور ۱۴۰۲

یکی دیگر از اجزای خانه های هوشمند چراغ خواب های هوشمند هستند که استفاده از آنها باعث  میشود از یک خواب راحت و دلپذیر لذت ببریم .در ادامه بیشتر باآنها آشنا میشویم.

۱) با ضربه زدن صحنه‌های خواب ، جلوه‌ای از نورسفید ملایم برای خواب ایجاد می‌کند که به کاربران کمک می‌کند سریع بخوابند. کاربران می توانند با استفاده از برنامه یا دادن دستورات صوتی، جلوه های نور و صدا را تنظیم کنند. با تنظیم تایمر شمارش معکوس، دیگر نگران روشن ماندن چراغ پس از به خواب رفتن نباشید.

۲) هنگامی که زنگ بیداری فعال می شود، نو سفیدبه تدریج روشن ترمیشودو طلوع خورشید را شبیه سازی می کند و صداهای طبیعی را پخش می کند که کاربران را به روشی طبیعی تر از خواب بیدار می کند. چندین صدا طبیعی و جلوه های نوری برای ارائه یک تجربه بیدار شدن شخصی ارائه شده است. عملکرد چرت زدن به کاربران این امکان را می دهد تا برای چرت زدن کمی بیشتر در صبح های آخر هفته، زنگ را به تعویق بیاندازند .


۳) والدین می توانند یک تایمر تنظیم کنند تا جلوه های صوتی و نوری مشخص را در زمان مشخص شده فعال کند. این به کودکان خردسالی که نمی توانند ساعت را بخوانند کمک می کند تا بدانند چه زمانی باید به رختخواب بروند و به آنها کمک می کند تا یک روال خواب سالم داشته باشند.

۴) چراغ خواب هوشمند می تواند موسیقی پخش کند و نور آرامش بخشی ایجاد کند تا به کاربران کمک کند آرامش داشته باشند. از آن میتوان به عنوان چراغ مطالعه نیز استفاده کرد. کاربران می توانند با یک ضربه حالات مختلف شخصی شده خودرا اجرا کنند.