سوئیچ فن های هوشمند
سوئیچ فن های هوشمند
مطالب آموزشی ۳ شهریور ۱۴۰۲

یکی ازاجزای خانه های هوشمند سوئیچ فن های هوشمند هستند که این امکان را به شمامیدهند تا پنکه های دستی خود را به راحتی به پنکه های هوشمند تبدیل کنید .درادامه به برسی بیشتر امکانات آنها میپردازیم.
۱) راه حل ها با کنترل از راه دور، کنترل صوتی، تایمر و سایر عملکردها، فن های سنتی را به هوشمند تبدیل می کنند که تجربه کنترل فن را بهبود می بخشد و زندگی را لذت بخش تر می کند.


۲) در روزهای گرم تابستان، می‌توان از فن‌ها به همراه تهویه مطبوع استفاده کرد تا گردش هوای خنک در اتاق را تسریع کند و باعث توزیع یکنواخت هوای خنک شود که به خنک شدن سریع اتاق کمک می‌کند. کلید هوشمند فن به طور خودکار فن ها را روشن و خاموش می کند و سرعت باد را با توجه به دمای اتاق تنظیم می کند و مصرف انرژی را کاهش می دهد.


۳) سوئیچ فن هوشمند به طور خودکار سرعت باد را تنظیم می کند و به کاربران این امکان را می دهد که باد طبیعی را در سناریوها و فضاهای مختلف احساس کنند و تجربه ای هوشمند و راحت را ارائه دهند.


۴) برای فضاهای بزرگ با فن های متعدد، مانند کارگاه های بزرگ، کارخانه ها، مراکز توزیع لجستیک و مرغداری ها، کاربران می توانند گروه هایی را برای فن ها ایجاد کنند تا کنترل روشن/خاموش یکپارچه و تنظیم سرعت باد را اجرا کنند. این باعث صرفه جویی در زمان و تلاش می شود، راندمان تهویه را بهبود می بخشد و محیطی خنک و راحت برای کاربران ایجاد می کند.