لوسترهای هوشمند
لوسترهای هوشمند
مطالب آموزشی ۳ شهریور ۱۴۰۲

یکی از ابزارهای کاربردی دیگر خانه های هوشمند لوسترهای هوشمند که قابلیت های زیادی اعم از کنترل ازراه دور،تنظیم میزان روشنایی و ... دارا میباشد که درادامه به بررسی مفصل آن میپردازیم.

۱)سناریوهای مختلفی را برای نورپردازی درحالت های فیلم و موسیقی و.... در اتاق نشیمن ارائه می دهند، جایی که خانواده بیشترین زمان را با هم می گذراند و مهمانی ها، گردهمایی ها و سایر فعالیت های مهم روزانه را برگزار می کند و تجربه متفاوتی را برای شما به ارمغان می آورد.


۲) راه‌حل‌های روشنایی هوشمند می‌توانند لوستر اتاق ناهارخوری شما را در رنگ‌های مختلف بدرخشند و وعده‌های غذایی شما را روشن کنند و غذاخوری شما را به لحظه‌ای رنگارنگ و لذت‌بخش تبدیل کنند.

۳) هتل‌ها می‌توانند یک تجربه نورپردازی بدون مرز و راحت را برای مهمانان خود با تنظیم نورپردازی پیشرفته مبتنی بر ریتم شبانه روزی و کنترل خودکار و هماهنگ چراغ‌های داخلی و خارجی فراهم کنند.


۴) حالت شب چراغ لوستر هوشمند به ویژه برای استفاده در اتاق خواب مناسب است تا آن را دنج و آرامش بخش کند. این راه‌حل‌ها همچنین از چراغ‌های شب مستقل با روشنایی بسیار کم پشتیبانی می‌کنند که استفاده از آن‌ها در شب آسان است و خواب شما را مختل نمی‌کند. حالت‌های خواب و بیداری که بر اساس فوتوبیولوژی ایجاد شده‌اند، می‌توانند به شما کمک کنند سریع بخوابید و به آرامی شما را بیدار کنند.